Melding
En 35-årig mand med rumænsk statsborgerskab er i dag blevet fremstillet ved Dommervagten i Københavns Byret og varetægtsfængslet i 13 dage. Han blev anholdt tirsdag morgen på en byggeplads på Østerbro, hvor en anmelder genkendte ham som den formodede gerningsmand til et tyveri begået i maj samme sted. Den 35-årige var sigtet for at have skaffet sig adgang sammen med to ukendte medgerningsmænd, hvor de havde stjålet værktøj af betydelig værdi.