Melding
En 61-årig mand er ved Retten i Roskilde idømt bøde på 60.000 kr for at have overtrådt naturbeskyttelsesloven og miljøbeskyttelsesloven ved at være ansvarlig for, at der er udsat for mange ænder i en række søer på de områder vest for Køge, som han er ejer af, og for at der var opsat foderpladser i vandkanten af søerne med risiko for forurening af vandet i søerne.