Melding
To polske mænd blev i går aftes anholdt syd for Slagelse af vores kolleger i Sydsjælland. De er sigtet for over en periode at have stjålet kobber for ca 150.000 kr fra byggeplads i Kalundborg. Nu fængslet ved grundlovsforhør i Holbæk frem til 23.6. De nægter og kærede fængslingen.