Melding
En 37-årig mand blev fredag idømt halvandet års fængsel i en sag om omfattende kontaktbedragerier for omkring en mio. kroner. Den 37-årige var tiltalt for, over en periode på et halvt år, at have udsendt adskillige falske SMS-beskeder, hvori han snød folk til at indtaste deres kort-og betalingsoplysninger, som han misbrugte. Efterforskningen af sagen viste desuden, at den 37-årige havde en ledende og koordinerende rolle i udførelsen af svindlen. Yderligere to mænd er tiltalt i sagen.