Melding
To mænd på henholdsvis 30 og 33 år blev i går varetægtsfængslet i fire uger ved Retten i Glostrup. De to mænd er sigtet for langvarig frihedsberøvelse og afpresning af en mand sidst i 40’erne i Ballerup. De er samtidig sigtet for at have forsøgt at afpresse manden igen, men forsøget blev stoppet, da politiet anholdt dem. De to mænd nægter sig skyldige og har taget forbehold for kære. Retsmødet fandt sted bag lukkede døre.