Melding
Anklagemyndigheden fremstillede i dag klokken 12.00 ved Retten i Esbjerg to rumænske statsborgere i grundlovsforhør. Der er tale om kvinder på henholdsvis 26 og 28 år. De blev begge sigtet for to forhold af forsøg på indbrudstyveri på plejehjem. Det ene i Varde, det andet i Grædsted. Kvinderne nægtede forholdene. De to kvinder blev varetægtsfængslet i fire uger - den kendelse kærede de ikke.