Melding
DSB IC København H - Ringsted St. Vi kan nu heller ikke køre via Køge Nord. - Så frem til ved 7-tiden holder vi helt stille mellem København og Ringsted. Vi kan pt. ikke få Togbusser til at køre mellem København og Ringsted, men arbejder selvfølgelig på det. Udover politiets arbejde i sporene ved Roskilde, skal de nu også arbejde ved København S pga. en personpåkørsel på S-banen.