Uheld på Hillerødmotorvejen ind mod København mellem 2 Mørkhøj og 1 Høje Gladsaxe
Uheldet skulle være i det højre spor, og der er redning på vej ud til det. Uheldet trækker en træg kø fra 2 Mørkhøj.
Premium indhold
Log ind med Premium for at se meldingen og kortet.