Melding
Kl. 1837 modtog vi en anmeldelse om knivstikkeri ved Rønnebær Allé i Helsingør. Vi har siden da arbejdet på stedet, og vi forventer at gøre det nogle timer endnu. Den indledende efterforskning indikerer, at der har været tale om et opgør mellem to persongrupper, og vores besked til borgerne er derfor, at man ikke umiddelbart har grund til at frygte for sin egen sikkerhed. Vi uddyber for nuværende ikke i forhold til parterne i sagen. Har man oplysninger i sagen bedes man ringe 1-1-4. //Vagtchefen