Melding
Torsdag 14. maj kl. ca. 21.40 blev en ung mand formentlig udsat for væbnet røveri i området omkring Nygade i Silkeborg. Politiet har efterforsket to andre røveri-forhold i samme sag, og en person er sigtet og varetægtsfængslet i sagen. ”Vi mener, der er en tredje person, som også har været udsat for røveri under trusler med en kniv. Vi vil meget gerne i kontakt med den forurettede”, siger leder af Efterforskning ved lokalpolitiet i Silkeborg politikommissær, Peter Justesen.