Melding
Betjente fra Nørrebro og Østerbro nærpoliti var i går cyklerne med fokus på morgentrafikken på Jagtvej og Nørre Allé. De fleste kørte, som de skulle, men fem benyttede håndholdt mobiltelefon, mens de kørte bil. Det kostede både en bøde og et klip i kørekortet. Senere tog en patrulje den til fods langs Nørrebrogade, hvor mange glade borgere hilste på. Ved Dr. Louises Bro var der dog også cyklister, vi selv måtte hilse på. Bl.a. 17 der kørte på fortovet, mens otte benyttede håndholdt mobiltelefon.