Melding
To unge mænd på 17 og 18 år blev natten til den 13. juni ca. kl. 02.48 overfalde i S-toget mellem Køge og Ølby af en gruppe unge mænd. Motivet var angiveligt en strid om en puffbar på en beværtning. Tre jævnaldrende unge mænd fra Køge blev i morges anholdt og sigtet for grov vold. En fjerde mistænkt er identificeret. Overvågningen fra toget belyser sagen godt, men viser også, at der var flere vidner til stede, som politiet gerne vil i kontakt med. RIng på tlf. 114 med oplysninger i sagen.