Melding
I dag kl. 15.19 fik politiet flere anmeldelser fra borgere, der havde set to biler med studenter hængende ud af vinduerne, mens de kørte rundt i Ringsted. Anmelderne beskrev kørslen som farlig og uansvarlig. Begge køretøjer blev derfor standset af politiet. Førerne er nu sigtet for vanvidskørsel, hvilket betyder, at de kan miste førerretten, mens køretøjerne er blevet beslaglagt. Passagererne i bilerne er blevet sigtet for ikke at benytte sikkerhedssele.